Kızlar ikinci bebeğime hamileyim. Oğlum 3 yaşında. İçimde hep bi burukluk var. Sürekli düşündüğüm şey doğum anında bana bişey olursa oğlum ne olacak. Ya bişey olursa şimdi son zamanlarım mı oğlumla. Doğuma girerken onu arkamda nasıl bırakıcam. Aklım fikrim hamile kaldığımdan beri bunlarla dolu ve bir türlü atamıyorum. Oğluma biraz kızsam kendime sürekli saçmalama napıyosun belki de son günleriniz kızma vs falan diyorum. Sürekli bi ağlama alıyo beni 🤦🏼♀️