Esramusti Merhaba güzel anneler 11 temmuzda gebelik şüphesiyle verdiğim beta hcg 59 çıktı 13 temmuzda tekrar verdiğimde 49 a düştü bu ne anlama geliyor. Düşüp tekrar yükselen aağlıklı bir gebeliği olan var mı?
Esramusti Esramusti pazartesi doktora gidicem tekrar ama yaşayan var mı diye görüşlerinizi merak ettim