anneligeadimadim ben üç ayrı doktora göründüm bi tanesi iğne olmak zorundasın dedi ikisi hap yeterli bu genlere dedi.☺️ Onu kesmedende sorun olmuyor ablamda faktor 5 mutasyonu vardı o gen için iğne gerekiyormuş iğne kullanıyodu 4000 lik gebelik zehirlenmesinden bianda doğuma almışlardı hiç bi sorun yaşamadık cok şükür 🙏🏻 Ama canım sen yine bikaö doktora görün ve kanda PLT Degerlerini hep kontrl et. Kandaki pıhtılaşma degeri o test