Merhaba son adet başlangıç 13 temmuz 6 ağustosta erken gebelik testi yaptım 2 çizgi çıktı 1 tanesi çok soluktu acile gittik beta 29.55 di doktor randevusu aldik ayın 10 una gittik 15 günlük falan dedi kese daha olmamış haftaya gel dedi beta 123 olmuştu kac haftalik cozemedim o kadarlikken belli olmaz diyolar uygulamaya ne gireceğimi şaşırdım 🙈 adet tarihine göre girsem 4 5 haftalik gösteriyor normal girsem döllenme aşamasında diyo kafam karisti