Melikeince Kızlar 10 haftalık hamileyim çatlak kremi ne başlamam gerektiğini söylüyorlar cildimin yumuşaması iyi olurmuş. Haftaya doktora gidicem o zmn doktoruma söyliycwm. Doktorun verdiğini mi kullanmalıyım sizce hangisini kullanayım
burcudincel Melikeince Canım ben 4 aydan sonra kullanmaya başladım. Doktorun verdiği hiçbirieye yaramıyor. Ben Lireac paris kullanıyorum. Her gün düzenli kullanmama rağmen çatladı. şuan doğumuma 35 gün kaldı. Yani ne kullanırsan kullan çatlayacağı varsa çatlıyor. Bu genle alakalı
Melikeince burcudincel ergenliğe girince hızlı gelişimden dolayı gögüslerim çatlamıştı o zmn kullanmıştım düzenli kullanmamıştım hafif izler kaldı
061953 Ben farmasinin aynısefa yağlı kremini aldım 39 haftalığım hiç çatlamadım çok güzel nemi hapsediyor krem tavsiye ederim etrafımda da kullanıp memnun kalan çok