Tugce1803 haklısınız ben de ilk hamile olduğumu öğrendiğimde erkek olursa aybars, göktuğ, göktürk, Alpay gibi isimlerden koyucam demiştim bu söylediğim isimlerin hepsine bir kulp buldular farklı ne demek o çok saçma isimler diye 😊 dediğiniz gibi alışıyorlar Kutalmış tek başına daha güzel büyük ihtimalle tek koyucam 😊 teşekkür ederim yardımınız için 🙏