Ovulasyon problemim vardı benim dört ay yumurtlama olmadı regl olmak için iğne oldum. Ama ovulasyonu ilk görüşümde hemen tuttu çok şükür🌸 yumurtlamadan 10 gün sonra dayanamayıp test yaptım çok silik çizgi vardı, aynı gün kan verdim beta 17′ydi. Şuan sekizinci haftayı doldurduk 🌸🌸💜