Susam Canım ben hiç bi zorluğunu yaşamadım çok rahat bi Doğum oldu hamileliğim eziyet gibi geçmişti şimdi kızım 3 yaşında kardeşini bekliyoruz bi kaç haftaya tekrar sezeryanla meleğimiz dünyaya gelecek illa ki sıkıntı yaşayan vardır ama tavsiyem spinal sezeryan ağrı acı hissetmiyorsunuz zaten hemen ağrı kesici yapılıyor bi kaç saatte ayağa kalkıyosun sadece o ilk ayağa kalkmak zor olmuştu benim için başka hiç sıkıntı çekmedim kızımla ilgilendim rve geldik yatmadım bile umarım ikinci doğumum da güzel geçer 2 çocuk annesi olacağım çünkü 😊 doktoruna ameliyat ekibine güven istediğin herşeyi söyle endişelerin varsa doktorunla konuş herşey geçiyor sadece kucağına aldığın anı hayal et yeniden doğuyorsun paha biçilemez bi duygu dilerim Senin doğumunda güzel geçer Canım