Esmakorkmaz canım 31 haftalığım 24. Haftamdan bu yana çekiyorum. Bebeğim baş aşağı hep kafası baskı yapıyormuş. Bazı kişilerin rahim bağ dokusu zayıf olurmuş bu da ağrıya neden olurmuş benim ki öyle bebek büyüdükçe canımdan can gidiyor. Geceleri geçtim gündüzleri de zorluyor oturup kalkarken özellikle. Sağlıklı olsun haftasında gelsin de dua ede ede geçiriyorum günleri