Minik_kalplim_ Kızlar yeni beşik aldım da şu yanlarına koyulan korumalıkları,yatağını filan yıkamayı düşünüyorum ambalağı ben açtım ama tozludur yinede 🤷🏻♀️Yıkanmalı değil mi ? Kaç derecede yıkasam ? 🤦🏻♀️
zehranurr Minik_kalplim_ ben çilekten almıştım sayfasında 30 derecede yıkanabilir yazıyordu. 30 derece 30 dakika 800 devirde yıkadım hiçbir şey olmadı
bykarakan Minik_kalplim_ bende yıkadım fabrika kokusu gitsin diye korumalık minder yastığı 20 dk ya attım bebek deterjanıyla, tülünü suya batırıp çıkarcam elimde yıkacağım sanırım makine çok kırıştırır
Beyzalpay Minik_kalplim_ yok yatagini atmadm nemli bezle silfim onu sunger ya nolur nolmaz dye atmadm zaten babynest kullancam icine
zehranurr Minik_kalplim_ tül derken cibinlik mi? Yatağıda çilekten aldım ama yatak yıkanmaz ki🤷🏼♀️ Sildim sadece
Minik_kalplim_ zehranurr hıhı cibinliği :) bnimkinin yatağı ince atılır bmce makinaya bilemedim de cibinlik bozulmaz demi yıkanınca 30 derecede