Merhabalar ben 31 haftalık gebeyim. Şimdiye kadar tüm tahlil ve kontrollerimi serik devlet hastanesinde yaptırdım.normal ve sorunsuz bir gebelik geçirmekteyim. fakat son zamanları evime daha yakın ve hastane imkanları daha iyi bir yer arayışı içindeyim. Eğitim araştırma hastanesinde yakın zamanda doğum yapanınız var mı? Hastane hijyenik mi? Doktor ve çalışan ilgisi nasıl? Özel hastanelerden önereceğiniz bir yer var mı yaşam hastanesini duydum ama henüz gitmedim. Öğrenmek istediğim öncelikle hastane imkanları, hijyen, doktor ve çalışan ilgisi. Antalya içi bilgileri benimle paylaşırsanız sevinirim.