8+5 haftalık hamileyim Perşembe günü doktora gittim bebeğin kalp atışı gelişimi çok güzel ama rahmimde kanama gördü bu kanı ben çamaşırımda pecetede vs görmedim hiç doktor büyük ihtimal emilir o kendiliginden dedi hap verdi onun için ama yine de korkuyorum böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba ?