sosi5 Nurayim tabiki kuzum normal 22 aylik oglum var onda 7.aya dogru kendine yavaş geldi ama eskisi gibi olmuyor tabi bi uyuşukluk kalıyor yani su an 78 günlük anneyim uyuşuk bunda daha uzun sürer sanırım aynı yerden kesildiği için
Melike3535 Nurayim kesik yeri sadece canım normal bence ben hiç takilmadim 3 ay sonra ikinci olcak aynı yerdenmi kesiyorlar acaba