Merhaba kızlar kusura bakmayın biraz garip gelebilir sorum ama doktor kontrolüne gittimde 13+1 olacağımdan burdaki tecrübeli annelere sormak istedim. Folik asit 12. Haftaya kadar kullanılıyor ama 12+0 da mı bırakılması gerekiyor yoksa 12+6 ya kadar mı haftayı tamamlayınca mı emin olamadım