Eylul0652 Bugun karın agrısından dolayı doktora gittim ammiyon sıvısının sınırda oldugunu soyledi ne gibi sorun olabılır acaba 3 hafta sonra tekrar gel takip edecez bunu dedi bu şekilde başına gelen varmı
Lulemom Eylul0652 alt mı üst mü önemli. İkisinde de erken doğum riski var. Ama bana 33. Haftamda alt sınıra yaklaşmış suyun dedi. Şuan 38+4 deyim mesela. Erken doğum olmadı. Hala da alt sınırda.
Almi4134 Benimki hep ust sinirdaydi alt mi ust mu onu öğrenin ons göre diyet yaparsınız. Suyu çoksa mesel karpuz havuç tuketmrzsiniz azsa yersiniz bol su içersiniz
Almi4134 Amniyon sıvısı fazla olunca erken doğum riski oluyor kendimin oyle bi riski vardi gebelik swkeri de cikti. Sivi hala düzene girmedi nasik olacak bilmiyorum