Dln0 doktoru bilmiyorum ama rahatsızlanarak gittim 33+2 de erken doğum diye yatışım yapıldı 3 gün hastane de kaldım hiç memnun kalmadım ne doktor geliyor bilgilendiriyor ne hemşire zaten stajyerler dolu her biri nst çekilirken gelip karnıma bastırdı sancımı arttırdı hiç tavsiye etmiyorum gitmeyin şehir hastanesine .