kahve-cekirdegim Kuben bende soracaktım dün tulum siparişi verdim inşallah güvenilir bir sayfadır ya 🤲🏻
Dilekcnkn Kuben Ben aldım lohusa seti iade falan vardı zaten pijama setlerinde kumaşı allah var çok güzeldi ama s beden bana aşırı bol geldi ben 55 kiloyum karnım olmasına rağmen olmadı şapşal gibi durdu üzerimde o yüzden iade ettim
Kuben Dilekcnkn Aldım bakalım inşallah doğurmadan gelir. Sırf annem beni lohusa pijamalarıyla görmek istediği için aldım 😃yoksa normal pijama almıştım
Dilekcnkn Kuben Hahah ben lcw’dan yaptım valla 2 pijama takımı 1 elbise 180 falan tuttu çokda güzel bir sabahlık kaldı