newbabyno2 emniyet kemeri takarken bile sıktırmayın diyorlar ne kadar küçük olursa olsun bence yapmamanı tavsiye ederim yine sende sen bilirsin can içinde ki netice de Bi elbise için de gerek yok hamilelik anneye yakışan en güzel şey 🌺☺️ saklanacak bir şey değil yani