sehrengiz_8 Rabiaa_uzn 12. Haftada bu ağrı şikayetleri artıyor galiba benim de belim ve kasıklarım aynı zamanda karnımın alt bölgesinde ağrı var
sehrengiz_8 Rabiaa_uzn nasıl geçeceği ile ilgili hiçbir bilgim yok çok ağrırsa yatıyorum biraz daha rahatlatıyor
Bsrahb Rabiaa_uzn çalışmıyorsan evde bol bol yat dinlen öyle geçiyor gibi ben çalışıyorum iş yerinde baya zorluyor evde yatınca daha iyiyim bide hamile yastığı aldım gecede onun iLe rahat yatıyorum
Deletedmom_33 Rabiaa_uzn Benim ara ara oluyor özellikle ayakta çok durunca. Uzanın geçmiyorsa ben yere uzanıp ayağımı koltuğa kaldırıp ellerimide belim altına sokup ağrıyan bölgesine baskı yapıyorum hafifliyor baya
Rabiaa_uzn sehrengiz_8 valla benim ilk oldu böyle birde ilk gebelik olunca insan korkuyor siz kaç haftalıksınız
sehrengiz_8 Rabiaa_uzn ben de şu an 12+4 haftalığım ama bu ağrılar bu haftada arttı. Hani çok durulmayacak gibi değil ama hissediyorum ağrıdığını bir de döngü dönemimiz olduğu içinde ağrı olabilir diyorlar
Rabiaa_uzn sehrengiz_8 Bende 12+3 aynıymış demekki döngü vaktimede daha var birde bebek büyüdükçe ağrı yapar dediler Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😊