AnneBebek0 Bügün doktora gittim 31+3 haftalik hamileyim bebegim oglum 1763 gr olmus sizin bebis kac kilo oldu? Ve cinsiyetinide yazar misiniz ☺️
ATC AnneBebek0 daha dün gittim 31+2 kilosu 1900 boyu 46 cm 2.oğlum geliyor ilki normal bakalım inşAllah Buda normal olur çok kolaydı çünkü doğumum gebelik şekerim var inşAllah çok irileşmeden doğar yavrum
AnneBebek0 ATC Hay masallah ya 🥰 insallah bu dogumunuzda kolay olur. Allahim bi avazda kurtarsin hepimizi. Gebelik sekerinde size diyet yaptiriyorlar mi?
ATC AnneBebek0 inşAlalh cümlemizin doğumu benim ilk doğum kadar kolay olsun ilk gebeliğimde diyet yaptım ama bu hamileliğimde daha yüksek olduğu için insülin kullanıyorum
AnneBebek0 ATC amin insallah canim 🤲🏼☺️ Anladim anne olmak gercekten zor bi meslek. Neler cekiyoruz böyle ama yine halimize sükür. Iyi olsun bebislerimiz yeter.
Prenses_Prens 31+1de gittim 42 cm ve 1940 gram dedi doktorum şuan 31+6 günlük oldum 🙏 umarım iyidir atina göre kilosu 🙏
AnneBebek0 3461irem Insallah sag saglim yavrunuza vaktinde saglikli bi sekilde kavusursunuz 🥰 bende cok istiyorum merak ediyorum kendisini