Eşim çocuk doktoru, telefonunda böyle bir hastasının fotoğrafını gördüğümde ilk kez öğrenmiş ve sormuştum. Çok basit bi müdahale ile normale dönüyor bu bebek çoktan iyileşti bile demişti. Elbette anne olarak üzülmeniz çok normal, sağlıklı olmaları için dua ediyoruz hep ancak çözümü olmayan, çaresiz, uzun bir tedavi ile düzelen bir durum değil. İçinizi bu şekilde ferahlatabilirsiniz.