Ara ara belime ağrı giriyor kasık bölgemde hiçbir ağrı kasılma yok nst çekiliyor sancı çıkıyor şuan 38+4 üm yatışım yapıldı normal servis odasındayım birkaç saat arayla nst takılıyor açıklık muayene ediliyor benim için neyi bekliyorlar acaba suni sancıyla doğurtabilirler mi yoksa kendi sancılarımın çoğalmasını kendi sancımla doğurmamı mı bekliyorlar başına gelen varmı