37+0da yani dün çatı muayenesi yapıldı. Kuyruk sokumum eğri olduğu için onu da kontrol etti doktorum. Normal doğuma çok engel olmaz elime çok hafif geldi kemik dedi. Ama son kararı bana bıraktı. Dayanabilir misin normal doğuma düşün bir hafta sonra konuşalım dedi. Çatı muayenesinden mi kemiğime bakmak için parmağını çok çevirip bastırdığından mı ya da belki yoğun enfeksiyondan mıdır bilmiyorum ama canım yandı. Dayanabilirim diye düşünüyodum ama cesaretim kırıldı. Doktor da tereddütlü konuştu. Çatıda canı yanıp normal doğumu kolay yapan var mı içinizde veya çevrenizde🙄 nasıl karar verebilirim ki doğum şeklime 🤷♀️