Edafkrt tabikide yazarim arkadasim😊 bingolde hastane cok iyi ama hekim sikinti…3 yildir cok zor denk geldik iyisine 2 doktor bilirim iyi olldugunu, kadin dogum hastanesinde cocuk doktoru zehra hanim, birde kadin hastasinde kadin dogumcu ramazan erda pay…