busra-M Sedakbyk Allah sağlıklı büyütmeyi nasip etsin. Orda mi takipliydiniz? Son haftalarda randevu nasıl buluyorsunuz?
Sedakbyk busra-M amin saolun,evet ordan takipliydim son haftam bayrama denk geldigi icin acilde nst ve muayne oldum.
leylanne Sedakbyk hangi doktora gittiniz? Ben de Göztepe şehir hastanesine gidiyorum Fakat doktorumdan memnun değilim