Mavis37 Merhaba arkadaşlar şuan 16+3 haftalık gebeyim şuana kadar 1 kilo aldım sadece nasipse Salı günü bebeğimizin cinsiyetini öğrenicez 4 lü test her gebeden istiyolar mı? 2 li test yapıldı bir sıkıntımız çıkmadı Allaha şükür
Arducsumi_1 Mavis37 Bende 2′li testi yaptırdım ama 4′lü testi ismedi doktorum ama istesede yaptırmazdım Mavis37
melikeyakisiklii o tamamen doktoruna bağlı canım ben sadece 2′li yaptırdım doktorum gerek görmedi ama bazı doktorlar net olmak istiyor riske atmak istemiyor veya yaşınız kaç bilmiyorum ama yaştan dolayı ve diğer gebeliklerden dolayıda isteyebiliyor ☺️