123ElifZuhre Tgb35 anestezi altında oluyorsun hiçbir şey hissetmiyorsun seni bayiltiyorlar uyandığında sadece hafif bir karın ağrısı oluyor 😔
Pirayeada 123ElifZuhre evet doktor dedi kanaman olur tehlikeli beklemeyelim dedi bende ilk gebelik tecrubesizim hemen kürtaj oldum. Hâlâ ’da pişmanım gerçi herşey Allah’tan imtihan
123ElifZuhre Pirayeada aynen öyle imtihandir senin için ama üzülme ahirette sana şefaatçi olacak birisi var orda senin yavrun 🌹 Rabbim sağlıklı evlatlar kucağına nasip etsin insAllah 🤲🏻
123ElifZuhre Tgb35 canlı olarak da yapan hastaneler varmış doktoruna sor muhakkak anestezi altında mi canlı olarak mi diye canlı olarak yapılan çok zor oluyor
Pirayeada 123ElifZuhre anestezili tercih etsin o an insan bacağını açamıyor korkudan hiç bişey anlamaz en azından inşallah gerek kalmaz kalbini duyar
halimeshn Bizde 6 haftalıkken duyamadık özelde doktor hemen kürtaj dedi devlet hastanesine gittik, bebek daha çok küçük bekleyelim dedi hemen sana zarar vermez korkma dedi. Pazartesi tekrar gidicez bakalım hayırlısı dualarınızda bizide unutmayın inşallah ❣️
Durudefne61 HaticeeC bebekte gelişim olmamış.. duyulmaz malesef. Biliyorum çünkü bende de öyleydi.. vücüt solandırıyor. Üzülmemeli sağlıklı bebek olmuyor bunlar..
Denizcyc Tgb35 Hayır yani bayıltmaları işlem ve ayılmak yarım saat bile sürmedi. Odaya alındım yemek yedikten sonra çıkardılar. Hastanede toplam 2 saat bile kalmadım. Sonrasında da herhangi bir ağrı yaşamadım. Ve tekrar çocuk sahibi olmak istediğimde bir sorun yaşamadım. İnşallah siz iyi haberler alırsınız ama bunu yaşarsanız da tekrar bebeğiniz olacağını unutmayın. Etrafımda da o kadar çok insan var ki bunu yaşayan. Maalesef artık çok fazla duyuyoruz. Ama hepsinin başka çocukları var
oznuryakup44 Tgb35 kuzenimde aynısıydı çok bekledi kalp atışı olsun diye artık kendini zehirlemeye başlayınca kürtaj oldu bence başka doktora da görün eğer o doktorda aynısını söylerse hemen kürtaj ol sana zarar vermesin kuzenim şimdi hamile tekrar hayırlısı olsun senin için canm
HaticeeC Durudefne61 öyle mi pek bilgim yok malesef bu durumu yaşayanlara çok geçmiş olsun rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin câni gönülden isteyenlere inşallah 🙏🏻
Senel6767 Tgb35 bende ilk hamileliğinde aynı şeyi yaşadım cnm ALLAH yardımcın olsun inşallah ben özelde gitmiştim aynı şeyi söylemişlerdi bana ama ben yinede kurtaç olmadım insanların laflarına baktım 8 9 10 haftadan sonrada kalp atışı sduyuyla bilir dediler ama sınra çok bişman oldun 3 hafta sonra evde düşük yaptım berişan oldum yine hastaneye gittim ve kurtaca aldılar beni ama cok kanama oldu keşke doktoru dinleseydim dedim