Mavislendiniz iki doğumumu da Ümraniye devlette yaptım ben çok memnun kaldım sezeryan oldu doğumlarım. Odalar iki kişilik odanda tuvalet banyo var tertemiz ve devlet hastanesine göre lüks diyim, tv var kendine ait dolabın var hemşireler güzel ilgileniyor bi devlet hastanesine göre imkanlar gayet güzel yani tek sorun yemekler pek güzel değil dışardan yemiştim ben hep bide sezeryan doğum olunca artık nöbetçi hangi doktor varsa o giriyor doguma gerçi normalde de aynı doktor seçemiyosun bu iki durum dışında gayet güzel 😊