Hira_20hira tabi tabi kötü değil içiniz rahat olsun. Milletin dediğini çok takmayın dediğim gibi siz begendiyseniz gerisi önemli değil. Benim oğlumun isminede millet acayip baktı o ne öyle düzgün isim bulamadinizmi diyen oldu yaşlılar zaten hiç begenmio soyleyemio dedim alisirsiniz biz seviyoruz beğendik 🤣