Vahideozturk2 Selamlar arkadaşlar, Haftayı tamamladım, dün kontrolum vardı, şu an normal mi ya da sezeryan mı herhangi bir karar yok, 39. Haftada çatı muayanesi yapıcam dedi, geç yapıyorum çünkü çatı muayenesi doğumu tetikleyebilir dedi. Bir yandan mantıklı geliyor ama bir yandan da eğer sezeryan derse başka bir doktor görüşü daha almak istiyorum, bu konuda doktorlara çok güvenemiyorum maalesef. Böyle bir durumda son dk beni bir doktor kabul eder mi bilemiyorum. Çatı muayenesi için 39 u beklemeli miyim kararsız kaldım
Adilekorkmaz Vahideozturk2 benim.doktorum cati muaynesini dogum sirasinda yapti her doktorun gorusu farkli sanirim bu konuda
Kdk Vahideozturk2 benim doktorumda doğumu tetikleme ihtimali olmasın diye 38. Haftadan önce yapmayı planlamıyordu. Sezaryen olursa 39dan önce almayı da istemiyor. Bebek içerde ne kadar durursa o kadar iyi diyor.
eaktr Vahideozturk2 36. Haftada yapmıştı benim bir de 38. Haftada yaptı, pazartesi tekrar bakacak🙃 bebeğimin başı geniş olduğu için gelecek hafta muhtemelen doğuracağım😱
Vahideozturk2 Adilekorkmaz evet bazı doktor hiç yapmıyormuş, önceden dar mı değil mi tespit etmek mümkün değil doğum esnasında belli olabilir görüşünde olan doktorlar var.
Vahideozturk2 Kdk ben de bu görüşe katılıyorum, o yüzden 39 a kadar yapmicam demesine bi yandan sevindim
ezgikptngl Benim doktorum 37. Haftada yapmıştı 38 de doğum yaptım çatı muaynesi doğumu tetikliyo doğru bazıları da doğum başladığında yapıyo mesela