Kararsizinsan Mom696 hastanede kac gun kaldiniz. Sezeryanda artik 1 gun yatiriyolarmis ama 2 gun yatanlar daha az aci cekiyor sanirim agrilara mudahale edildigi icin..
ozgei Mom696 dayanılmayacak derecede ağrı oluyor mu dikişlerde😔ve o durumda bebeği kucağa almak emzirmek vs çok zorluyor mu en çok bunları merak ediyorum😔
Hicim4244 Bende mecburi serklajli olduğum için doktor genel anestezi yaparım diyor amaa çok korkuyorum gözünüzü açar açmaz şiddetli bir ağrı mi hissediyorsunuz nasıl oluyor Mom696
Mom696 1Mld-asel cnm ameliyattan ciktimda uyuşuktu zaten gelip bastırdılar karnıma kum torbası falan koydular orda çok az acıdı onun dışında 3 4 gün desteksiz kalkamadim yattım yerden sonrasında düzeldim çok yürüdüm çok önemli yürümek
ervacigimgeliyor İsteğe bağlı mı sezeryan oldunuz ben bir türlü doğumuma karar veremiyorum normal doğumdan çok korkuyorum bir de kaçıncı haftada sezeryan oldunuz 38. Haftada bebeğin kilosu gelişimi iyiyse sezeryana alırlar mı sizce
Yesimykc ervacigimgeliyor bende planli sezeryan olucam 38+3 den sonra gün veriyorlar. Ben haftaya cuma 38+5 de sezeryan olucam.
Mom696 ervacigimgeliyor devlet hastanesinde doğum yaptım isteğe bağlı yapmıyorlar yatisimi yaptılar 35 saat sanci çektim 0 açıklık nst sancılarım uçmuştu sabah suni vericez dediler açıklık için hastaneyi yıktım aglamamla ben dayanamiorum artık sezeryana alin diye tüm doktorlar başıma toplandı normal doğuma ikna etmek için ama mahvolmustm sezeryan ıstiyorum dedim acil sezeryana aldılar mecbur
ervacigimgeliyor Yesimykc ne kadara olucaksınız fiyatları da düşündürmüyo değil beni ağır bi psikolojik dönemden geçiyorum resmen
Mom696 nurokur 23 gün oluyor 13 kilo verdim ödemeleri attım yeni çok su içtim onun sayesinde gitti ödemler
Mom696 Kararsizinsan 2 gün yattım ben gaz cikaramadim 1 gün daha çıkarmayacaklardı beni mecbur gaz çıkardım demek zorunda kaldım çıkmak için normali 2 gün
Mom696 Kararsizinsan yok cnm para odemedik devlet hastanesi sadece özel oda tuttuk ona para ödedik hastanede