Arkadaşlar herkese merhaba, 33+0 haftalık hamileyim. Bi kaç defa yalancı sancılarım oldu. Bugün de nst de sancım çıktı. Doktorum haftana göre yüksek bir sancı dedi. Bebek de doğum kanalına girmişti zaten daha da aşağı indiğini söyledi doktorum. Kafasının bile ultrasondan gözükmediğini söyledi. Şuan erken doğum riskim var ama doktorum takip ediyor. Benimle aynı durumu yaşan var mı acaba? Kaçıncı hafta da gelir diye endişeliyim.