Zamanbukucu Gizem_yldrm ben paket halinde almıştım. anne yanı sepet beşik ve odasınada büyüyen beşik aldım. 2 yaşından sonra odasında yatırmayı planlıyorum kısmetse 🤗
Seda_nrr Gizem_yldrm Ben çilekten sallanan 3 yaşına kadar kullanabileceği beşik aldım zaten ilk bir yıl benim odamda durucak sonra kendi odasına geçer 🥰