AselinAnnesii bende düğünümde reglimin 2. Günü olacaktım adet geciktirici içmiştim ama hormonları alt üst ediyor simirlerim çok bozuktu gergin tahammülsüz herşeye sinirleniyordum kalbim sıkışıyordu resmen bunlar bendeki yan etkileriydi. 8 saatte bir içiliyordu yani günde 3 tane ve bence ağır geliyordu adet olmadım bıraktıktan 3 gün sonra oldum. Ama adet düzensizliği oldu bende birkaç ay. Şimdi olsa kullanmam herhalde ama yine de gelin hanım bilir ☺️