Meryemtrksoy 21 haftalığım 3 gün oldu normalde cok hareketli bi bebek doktorumda öyle söylüyor hareketlerini cok hissediyordum ama aşının ilk günü aksamında durdu bi kere hissettim oda cok hafif artık bagırsak hareketimiydi anlamadım onuda 😔 karnım kıpır kıpırdı birden durunca insan boslukta hissediyor kendini 😥