Keskinn07 Kızlar prilam diye hap kullanıyordum 4 5 gü fayda etti sonra vucut alıstı heralde faydasını goremıyorum 11 ci haftama girdim ve hala devam edıyor ne zaman azalma yasarım 😟😟
Deletedmom_33 Keskinn07 Benim 9 da nadiren başladı. 11 de her sabah kustum bazen gün içinde de. Şuan 12.haftadayiz yine nadiren olup geçiyor. Genelde 12den sonra azaldığı söyleniyor ama herkesin bir olmuyor tabi
Gkces09 Keskinn07 prilam ben de kullanmıştım başta iyi geldi sonra vücut alıştı sanırım daha da kullanmadım 3.5 ay oldu mide bulantım, tiksintiler yavaş yavaş geçmeye başladı.
Gkces09 Keskinn07 inşallah canım ilk zamanlar zor oluyor 6 kilo verdim beyaz leblebi, yeşil elma, kuruyemiiş, muz bunlarla idare ettim bulantıyı bastırıyor
Gkces09 Keskinn07 malesef hala geçmedi 15+0 haftalık şu an sadece azar azar yemeye başladım hala kusuyorum