Duygu_aslann kalp atışı da iyi arada bir böyle yükselmeler olmasını istiyorlar 😊 Akselarasyon diyorlar ve kalp atışı hep aynı seviyede gidiyorsa tekrar nst çekiyorlar. Kimi çikolata gibi şeyler yediriyor hatta bebek hareket etsin ve kalp atışı yükselsin diye.