Ervan Kegel egzersiz yapan varmı aklıma geldikçe vajina içindeki kasımı sıkıyorum 10 saniye ve bırakıyorum 10 saniye daha . Dinlendiriyom.. doğum için. Oradaki kası güçlendirmek.icin. inslh normal doğum olur. Ya ve sonrasında kolay toparlanir inslh diye . Son 88 gün ❤️
mucizebebek03 Ervan 72 gün kaldı benimde yeni başladım inşALLAH faydası olur benimki normal olacak allah kısmet ederse
Kahvelim_ Evet yaptım , bunun yanı sıra doğum hazırlık eğitimi alıp öğrendiğim herşeyi uyguladım ve sonuçççç keyifli ağrısız normal doğum .. allah isteyen çabalayan herkese nasip etsin
Ervan Sblatc he ben o hareketi küçükken kesfetmisfim. Biliyonmu🤣 yapıyordum ama içine hava doldurup bırakıyordum. Gaz gibi ses çıkıyordu. Ordan. Biliyom😁 ifsaladim kndimi
Ervan Patisever Erkek canım. 👼🏽♂️ Kız ben kilo sevmiyorum ya. Doğumdan sonra inslh atariz seni ki cinsiyet ne
Kdk Kahvelim_ o eğitimleri görmediğim için sormuştum aslında 😇 doğuma 2-3 haftam kaldı kegel ve nefes egzersizi yapıyorum. Ama onun dışında kolaylaştırıcı bir şey varsa diye sormuştum☺️