Aynur-13 iremkocbiyik bi hastanenin aciline gidip nst bağlanmanızda fayda var bende henüz doğum yapmadım 35+2deyim benim sadece belim ağrıyodu nstde sancılarım 80-90 arasıydı hem içiniz rahatlamış olur
fatmacos iremkocbiyik benim de oldu bu haftalarda sancı başlaması kasılma olması olası ama yine de çoksa nst bağlanmada fayda var benim 32+4 de serum takıldı sancı olduğu için
iremkocbiyik Aynur-13 Dün doktora gittim biraz sancı görmüş doktor ama normal dedi ama devamlı bi kasık ağrısı böyle karnım çok geriliyor karnımın sağı solu ağrıyo anlamıyorum😒
Aynur-13 iremkocbiyik belki artmıştır sancılarınız çünkü benim nstde sancım çıkınca haftam erken olduğu için serum takmışlardı sizede yapabilirler
fatmacos iremkocbiyik tabi ki söylerdi ama şu da var ağrıyı ve kasılma yı normal kabul ediyorlar ama bunu azlık ve çoluğunu sen kendin söyliceksin ki ona göre doktor da seni yönlendşrşcek az sa ara ara ise nor al sık ve çoksa normal değil
iremkocbiyik fatmacos Yani sık değil de kasık ağrısı gibi bir de inanılmaz aşağı basıyor yürüyemiyorum sırt üstü yatamıyorum bazen o kadar oluyor yani
fatmacos iremkocbiyik sırt üstü yatmak zaten tehlikeli bu haftalardan sonra aşağı baskı da normal vücut kendisini artık doğuma hazırlıyor