Ruumeysaaaa Bebeğimin fotoğrafını çekerken telefonu yüzüne düşürdüm burnunun kenarına geldi biraz. Çok ağladı ama sustu şuan bi sıkıntı yok hafif şişliği ve kızarıklığı oldu uyutmam da bi sakınca olur mu
Mamosunannesi Ruumeysaaaa yok başi darbe alınca uyutmayın diolar geçmiş olsun canı nasıl yanmıştır minnakın yaa
Ruumeysaaaa Mamosunannesi offf evet ya sesi kesildi resmen ağlamaktan 🥺 çok korktum allahtan bişe olmadı