İlk bebeğimi kaybettim 25 gün sonra. 2. De kürtaj.
Şimdide 36 haftalkk gebeyim baştan beri hep kötü rüyalar görüyorum. Korkuyorum bebeğime bişey olucak diye.
Kadın eliyle karnıma bastırdı bebeğimi öldürmek istedi. Bu sadece 1 tanesi. Bana yardım edin. Böyle rüyalar görüp bebeğini kucağına alan var mı