Pirayeada o nasıl doktormus yaa… Bende 13+3 haftalık nerdeyse hic kusmadim bulantimda yok. Doktora benim hiç bulantim yok hiç kusmadim mesela deyince beni azarladi resmen daha ne istiyorsun diye. Hiç kafanıza takmayın her hamilelik bir değil. Saglicakla alin bebeğinizi kucağınıza inşallah..