Kızlar Allah rızası için bana bol dua edin dün sabah saat 10 da suyum geldi direk hastaneye gittim trombositlerim çok düşük olduğu için tam teşekküllü bir hastanede dogum yapmamı söyledi gòztepe medeniyet üniversitesine geldik 24 saattir yatıyorum hiç acilmam yok 8de suni verdiler çekiyorum ama bir ilerleme olmuyor nolur bana dua edinn çok yoruldum 2 gündür aç ve susuzumda😭😭😭