Arkadaşlar 24. Hafta. idari izinden sonra kamuda çalışanlar için direk 32. Hafta da işe başlıyor mu yoksa çalışabilir raporu mu alması lazım? Ben 33-34 çalışamaz almayı dusunuorm. Bunun için önce çalışır sonra çalışamaz mi almalıyım acil cevap alabilir miyim bilenlerden lütfen🤗