Lonelinesss Trabzonli bende hiç görmedim canım. Ama sen postun adını değiştir. Yoksa başlarlar bizimde canımız çekti diye 😂
Mnkse Trabzonli seninki yine iyiymiş canım benim sabah gözlerimi açar açmaz hiç yemediğim kokusuna dahi dayanamadığınız halde ilk dediğim şey işkembe çorbası oldu eşimin tepkisi Yok artık hergün beni şaşırtmayı başarıyorsun demek oldu 😁😁😁
Sedahmeteper Trabzonli bende bursadayım yakın olsam İnan getiririm. Pazarlarda var ama burda :/ iyice bi bak bari :/
Trabzonli Sedahmeteper yemis kadar oldum cnm saol. 😊 uyuyim de sabaha gecer belki bu seferde karnabahar aşeriyomusum 😂
Minikanne06 Trabzonli yemeğin ismini içeriğe yazsaydınız keşke başlık olarak değilde cok sevdiğim bir yemektir ve suan olsa hayır demem 😑