Ederen Cinsiyetler neler kızlar merak ettim en çok bu sene kız senesimi erkek senesimi benim kizimin oldugu sene kız di herkesin
poyrazinannesi3547 Ederen bence erkek senesi 💙burda çoğunlukla öyle gördüm bizimki de erkek bakalım Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
Meleekk Ederen 18+0 doktor büyük ihtimalle kız dedi ama Bi sonraki kontrolde tam öğrenirim herhalde 🤗şu anlık kıyafet almamaya çalışcam 😃
CerenSogutlu 19 Haftalık Olduk Şükür Erkek Allah’ın İzniyle Hepimize Hayırlı Doğumlar Versin Rabbim 🤲🏻
Deletedmom_33 Ederen Bize erkek denildi ikili test için gittiğimizde. 17.haftayi bekliyorum netleşmesi için 😅