Neeslii Son adet tarihine göre 38 haftalığım, doktor muayenesine göre 36. haftaya girdim bugün yani hangisi doğru ? Doktor geri söyledikçe uygulmayida geri alıyordum, doğru olan adet tarihi degilmi
Mucizem0405 Neeslii adet tarihi hesaplaması kolay olsun diye söylenen bir teoridir adet tarihinizde döllenme oluşmadığı için ultrasonda başka hafta çıkar.
zehranurr Neeslii önemli olan adet tarihi. Usg bebeğin ölçümlerine göre hafta veriyor ölçümlerde azda olsa yanlışlıklar olabiliyor. Tabii geç döllenmede söz konusu oluyor bu durumlarda.
Neeslii ZeynepUstaaa kimisi son adet tarihi diyor kimisi geç döllenme arada 2hafta oynuyor 🤔 eğer son adet tarihine bakarsam 2haftam kaldıı🙃
Neeslii Tugce1803 peki bunu doktorun söylemesi gerekiyordu degilmi, yani bebek 2hafta geriden geliyor diye
Tugce1803 Neeslii evet doktorun bildirmesi lazım size. Son adet tarihini hiç sordunuz mu doktora bazen sistem de farklı kaydediyorlar
Neeslii zehranurr bu doktorun ilgisizliği işte, söylemesi gerekirdi ya geç döllenme olmuş yada bebegin geriden geliyor diye
mor_menekse1 zehranurr pki biz şimdi son adet tarihini mi uyglmadan kulancaz ultrasona göre olan tarihi mi anlamadım bende
zehranurr Neeslii bunu çoğu gebe yaşıyor. Ciddi bir gerilik ya da ileri olma durumu olsaydı söylerdi zaten.
Bluepink Benim adet tarihime bakarsak iki hafta önceden döllenme olmuş sonrasında regl olmuşum ultrasonda büyük çıkıyor
mor_menekse1 Neeslii valla ben 22 son adet tarihim onu girince 7 hafta 4 günüm kalp atışı dinledik ultrasondan baktı 7 haftalık dedi bugun demek ki 4 gün arada var diyorum iki tarihte hep aklımda 😂😂
Alka Neeslii Canım devlete gittiğim için hep farklı doktorlar a denk geliyorum. En son gittiğimde banada bi hafta geriden söyledi. 16+6 haftalık tı 16 dedi direk. Diğer doktorlar ama adet tarihine uygun diyordu. Yani bence ya cihazdan kaynaklı ya da doktordan. 😂 Sıkıntı yoktur bence ekstra bi vilgi vermediyse. Zaten zorla konuşturuyoruz onları.
Neeslii Alka aynen sorma ya bu devlet hastanesindekiler biye böyleler anlamış değilim hiç memnun değilim
Alka Neeslii Bende canım. Cihazlarıda kötü. Bide sağlıkta çok ilerlemişiz güya. Alın şu hastanelere güzel cihaz ya. Özelde adamların us cihazı detaylı us cihazı gibi resmen 3 boyutlu felan.