Mom789 esrvl benimde yoktu slikon uc kullaniuirum2 ay bitcek hala kullaniyorum direk ememiyor tutamiyor mamajoonun slikon ucunu dene bi
bebeliannegeldi esrvl benim ilk gebeliğimde bebeğim tutamıyordu silikon uç takıp emziriyordum zamanla çıktı göğüs ucum. Bir de kahve rengi bölgenin tamamını ağzına yerleştirin daha rahat emer.
Mom696 esrvl silikon olabilir cnm benimde hiç yok 22 gün oldu doğum yapalı emdikçe çıkartıyor geri gidiyor tabi
Mom789 esrvl eczanede her marka varmi bilmiyorum gitmeden eczaneyi arayip sor bi istersen ama ebebekte var her marka guzel degil sert ve sivri oluyor bebek tutmuyor mamajoo bana hastane verdi anne memesi formunda diye direk tuttu