Mery16
ikiz gebeyim 31 haftalıkken nst de sancım cıkıyordu hastaneye yatırıldım ıkı doz ciğer geliştirici vuruldum suan 34 haftalıgım maşallah dün kontorlümüz vardı hersey normal ilerliyor erken dogum olacaksınız dıye bısey yok iğneyi vurulunca sadece önlem amaclı vuruyorlar bebege de cok yararı varmıs