Seboss Bu sabah regl ağrısı gibi bel ağrısı ile uyandım 39+4 pembemsi leke ve su gibi akıntı gelmiştir birkac damla
Mom789 Seboss olabilir dpktoruna sorup bi muayene olmalisin sanci var diyorsun regl agrisi gibi diyorsun belki dogum baslamistir belkide bisey yoktur ama bi sor doktora
bebeliannegeldi Seboss başlamış olabilir. Doktora gidip açılmanızı kontrol ettirin ve tabii ki nst çektirin. Belli olur. Hayırlısı olsun. Sağlıkla alın kucağınıza